| sheralalala |
temuduga spa.. ??? sapa yg xmw???
Wednesday 16 October 2013 • 04:32 • 0 comments
ok guys..helloooo... here i'm..
I nak kongsi skit such a great thing yg suddenly happen dkat I during my great and precious holidays.... tadi, pg td, senang cita harini 16 oct 2013.. I dapat temuduga spa. woooot... jap... knapa dy bg time I dah masuk UIA. YA Allah... susah sangat bagi I nak buat choice.. erggg.. ya both of them so much much great , cool  suit with myself. tp I kena buat choice... ok in detail I dah masuk asasi uia 3 sem at all I kena bayar balik elaun yg I dapat dlu.. just such an assssssssssssshhhhhhooooo...................... 6k... ok... bole beli ego sebijikkk ouhhh,....ok bila I think about it,. I got a solution.. I just believe, untuk dapat sesuatu kita kena korbankan sesuatu..yahhh.. my hope, wishes, aim. to be a graduated student from Uia.. baling2 topi...but masa depan I , I nmpak kat spa..kot... think about it again..and againnn.. byeeeee... so sadddd..huh ^,^''


belive in yourself.. everybody have their own reason to be who they are today !


PASTFUTURE
The star owner
Assalamualaikum! speaking here is Nur Shahirah.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • hilang semangat :O
  • pengorbanan seorang ayah
  • maya meynius a.k.a hot stuff :)
  • senyum itu happy kan. :p
  • malam yang indah
  • TODAY is not good for me
  • segalanya sudah berakhir
  • geram
  • life is great...
  • do you realize that?

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)