| sheralalala |
hilang semangat :O
Wednesday 12 June 2013 • 12:35 • 0 comments
hey earth things,
what up?
still remember me.. huh? ok dalam entry aku kali nie aku nak luahkan segala yang aku pendam selama berbulan-bulan. why..why..why....... nasib aku xpernah baik. hmm. maybe ada dosa yang aku buat yang membuatkan nasib aku macam nie. huh kan.. btw.. aku memang sekarang nie benci ramai org. kalau org tuh buat salah kat aku pun aku dah mula pndang serong menyerong kat dia. uh, bukan apa.. aku dah malas nak jadi baik.. asyik kena pijak.. aku jaga hati org.. ada org nak jaga hati aku?? mmg xahh aku nak jga dah lpas nie. hmm btw. aku mlas nak ingat semua masalah bengong nieyh.. kalo korang buat baik ngn someone, then dia blas dengan taik..apa korang rasa.. damn hurt tw x..
 yeah, hidup nie bagaikan roda yang berputar.. and im totally dekat bawah, need more times, to naik atas balik... semua manusia sekeliling aku xnampak.. sebab aku xsuka bgtaw org apa yg aku pendam... unless aku xbole tido sbb kekacauan itu..huh.




alone, yeah..aku suka alone..sebab aku suka berfikir tetang sekeliling aku.. aku nie ada jiwa mcam penulis, yeah aku admit yang aku suka buat sajak , pantun or kritik.. sebab aku ada jiwa tuh.. bila aku alone, aku akan automatik pikir semua bnda tuh, huh.. and aku memang xsuka bising2.. yela... pikir la sama perasaan org.. benci aku.. rasa nak baling laut ja manusia nieh... shit ahh.... memang kita suka dengar depa bising.. huh. aku nie xsuka nak marah2 or maki..tp aku dah lama sabar.. xpaham bahasa jugak..bodo ka apa aku pun xtw. tapi yang aku tw aku kena direct.. aku xsuka aku xsuka la...... then lastly, aku paling xsuka ialah org bising2 pasal kita.. sebok ja.. xpayah nak judge hidup org k.. loser , bullshit kau... huhu.. ok sabar ehhhhh.. aku xnak marah2 emo2. aku nak tenang... bole dak tolong paham.... ok tuhhh jela tenang :)



PASTFUTURE
The star owner
Assalamualaikum! speaking here is Nur Shahirah.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • pengorbanan seorang ayah
  • maya meynius a.k.a hot stuff :)
  • senyum itu happy kan. :p
  • malam yang indah
  • TODAY is not good for me
  • segalanya sudah berakhir
  • geram
  • life is great...
  • do you realize that?
  • i love you but do u ever love me?

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)